Adres: Datianyang, East Village, Songgang Town, Bao'an District, Shenzhen City, Guangdong Province, China
Tel.: +86-755- 27697855

Serwis posprzedażowy

Siken nie tylko dostarcza wysokiej jakości produkty, ale również zapewnia doskonałe usługi po sprzedaży. Na przykład, liczba cykli ładowania naszej baterii to 300, okres gwarancji z rozpylacza zależy od wartości rezystancji, adapter ma roczną gwarancję. Na gwarancji, produkty z każdego problemu jakości ze względu na surowce lub błędów obróbki zostanie naprawiony, tak długo, jak wysłać kartę gwarancyjną, przyjmowania i wadliwych produktów.

Części serwisu
1. W ciągu 15 dni od otrzymania towaru , jeśli wystąpi usterka , powiązane produkty mogą być wymienione lub naprawione . Wystarczy wysłać wadliwe produkty i niezbędne dane do nas.
2. Proszę zachować dowód zakupu i kartę gwarancyjną szczegółowe w razie ewentualnej gwarancji.
3. Opakowanie produktu ma być odesłany bez uszkodzenia lub weźmiesz winy za szkody spowodowane niewłaściwym opakowaniu.
4. Nasi agenci sprzedaży są odpowiedzialne za produkty zakupione tam i napraw oferty i usług serwisowych.
5. Poniższe warunki nie są objęte gwarancją.
1) Wygasa gwarancji
2) Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub nadmiernego wysiłku
3) Podział ze względu na demontażu lub naprawy bez zgody
4) Ze względu na nieprzewidziane wydarzenia lub okoliczności
5) Losing karta gwarancyjna , paragon lub inne niezbędne dane
6 ) Istnieje niezgodność pomiędzy wadliwych produktów i modelu produktu napisane na karcie gwarancyjnej lub paragonu.